Livet slutter ikke på mandag, men likevel…

 

Det har lett for å bli sånn at når ferien er over, så stopper liksom livet litt…

Vel…det fortsetter jo…men jeg har lett for å bli en god del mer passiv. Ikke på jobben, der er aktivitetsnivået høyt. Enten jeg sitter ved pc-en, eller jeg flyr rundt med småtasser..

 

 

Ofte blir jeg litt spist opp av jobben. Det vil si: jeg LAR den spise meg.. Så da er det ofte ikke så mye “bensin” igjen når dagen er over. Dette jobber jeg med. Livet skal også utenom ferier og helger være noe mer enn bare jobb og sofa.. 

 

Men siden jeg er laget litt på den måten, så suger jeg i alle fall MAKS ut av ferier og helger. I dag har jeg tuslet rundt i butikker. Ruslet tur langs elva. Vært på cafe. Sittet og glodd på folk. Løpt etter folk “i smug” for å få tatt bilder til utfordringen min. Drukket kaffe latte. Jeg har gjort lite, egentlig ingenting…Men hvor ofte ellers i hverdagene har du tid til å gjøre ingenting, på en god måte?

I morgen er atter en solfylt dag. Planlegger strand, gåtur, mulig bading og masser av foto. For jeg har fremdeles to dager igjen av ferien….

LIVET derimot fortsetter , og det er bare å “ta for seg” 😀

 

 

 

Titt gjerne innom min “kjolefredag” og “kaffekopp-utfordring”

 

 

#livet #ferie

 

 

10 kommentarer
    1. Enig – det er lissom litt slutt når ferien er over….. men – nå har jeg jobba ei uke, og oppdaga at helgene er minst like fantastiske som før…… god klem – kos deg med kvelden og i heeeeele morra! 🙂

    2. Ja, det er litt tungt å begynne på jobb igjen etter ferien, men greit å komme inn i det vanlige igjen. Husk å ikke la jobben ta helt over, og nyt ettermiddagene! <3 Uka går fort og plutselig er det helg igjen. 🙂 Kos deg! 🙂

    3. Litt skummelt å la jobben fylle hele dagen,,, men godt å høre at du jobber med det 🙂 Det slipper jeg å tenke på lengre. Men akkurat i disse tider er det så mye annet som tar tiden. Men jeg håper å få laget et blogginnlegg eller to før helga er over 😀 Lykke til med morgendagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg