Når vinden nesten blåser kronen av en… (filmsnutter)

 

 

 

Det var MYE vind ute i dag, og skikkelig nordavind… Jeg var godt kledd da jeg gikk ut for å filme i dag. Mye ull under, og en krone som satt GODT.

 

Litt styr med å få satt opp kamera, plassert rotter og meg selv i riktig høyde osv. Men ingen tok særlig notis av meg på slottsplassen… For det VAR INGEN DER!! 😀 Ja…bortsett fra garden da…Vaktene..Og de brydde seg ikke stort.

 

Jeg fikk tatt klippene jeg trengte ute, og mangler bare å lage en INNE -del. Altså “inne på slottet”. Og DET skal jeg nok få ordnet 😉

Her er en smakebit fra utefilmingen! Jeg snakker om slottet,  hvor gammelt det er, hvor mange rom det har og hvem som bor der. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du vil se inne-fotoshooten min, så finner du den HER. Ellers er cafeen åpen, HER.

 

 

 

#filming #slottet #tøyrotter #vind

14 kommentarer
    1. Hihi, så artig filming med slottet i bakgrunnen! 😀 Trodde først dere tre hadde påskegule kroner på hodet, men så oppdaget jeg at de var i gull. Akkurat som de kongelige har! 😀

    2. Herlig innlegg med friske farger og kongelig “attitude”.. du er en inspirasjon og glede for voksne og helt sikkert barn/elever også.. <3 Sur vind her i går også..men deilig med sol uansett… Klem <3

    3. Fine snutter! 👍Og jammen fikk du ha nesten hele slottsplassen for deg sjøl. Det skyldtes vel både situasjonen som er nå, og den kraftige vinden som var i går. Aldri så galt…😊

    4. FIne dere med kroner på hodet foran slottet :-)!!

      Skulle ønske du snakket med lyd også jeg, frodith – i og med jeg forstår bare bittelitt av tegnspråket og må gjette meg litt til hva du sier 🙂 Både lyd og tegnspråk hadde vært så gøy 😀

      Du er veldig flink med tegnspråk og mimikk <3

      Ønsker deg en god ny dag og uke – påsken er over.

      klem

    5. Du er en fantastisk ressurs for elevene. Tenk alt du gjør for å produsere materiell. Du er rett og slett fantastisk 😊😊

      1. Og du er verdens beste på tilbakemeldinger min venn, jeg ble helt varm i hjertet av snapp-kommentaren din <3 Det er veldig gøy å lage disse filmsnuttene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg