Snart i farta!

 

 

Da er det klart for avgang snart.

Kofferten er så klart ferdig pakket for lengst. Full av all verdens rart tøy. Jeg er IKKE som Kjersti som pakker systematisk og i “sett”, hvor klærne passer sammen. Neida… Det hadde så klart vært ønskelig, men når jeg ser inn i skapet og skal på tur så tenker jeg ofte:

“Den der er jo fin. Men det kan jo hende jeg får lyst på den DER i stedet for, når dagen plutselig kommer. Og den buksa DER kan jo ikke gå med DEN toppen, så jeg må bare få med meg et par topper til… Men DE går jo ikke sammen med NOE, så jammen må jeg ha med meg de to buksene der også..”

 

Så er kofferten HELT stappet. Og for å si det rett ut: Ingenting passer sammen!! Og sånn er det alltid når jeg skal på tur. En koffert full av klær jeg neppe kommer til å bruke.

 

Nå skal jeg bare ha noen timer på jobb først, og så fyker jeg avgårde. Og etter en ganske dritt- dag i går, så er jeg mega-klar for å TA`N UT helt i Karlstad!

 

Det blir nok mye bilder underveis 🙂

 

 

#tur #Karlstad #klær #

6 kommentarer
    1. Så kjekt at du skal på tur ♥
      Gleder meg til å se oppdateringer 😀
      Er litt sånn når jeg også pakker kofferten, selv om jeg har blitt litt flinkere de siste årene. Men sier som Connie over her, at svart passer det meste, så da er det bare å ha det som basis 🙂
      God tur ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg