Søndag og Nissen til Lille Supermann

 

Siden jeg er så heldig å kjenne Nissen til Lille Supermann….eller Mammaen til Lille Supermann da… så er jeg heldig sånn rent generelt. En venn full av kjærlighet, både til sin lille supermann,(og den store), til sine venner (det vil si MEG 🙂 ) og til noen søte små rotten-totter…en slik venn vil vel alle ha? 🙂 

 

(Bildet er av Nissen til LIlle Supermann og de to rotten-tottene, under pepperkakebakingene i fjor)

 

Og jeg er verdens heldigste som har henne til venninne sånn til vanlig altså, men i år til advent var jeg litt ekstra heldig. For hun laget adventskalender til meg. Hver søndag får jeg åpne en pakke, helt til det er julaften. 
Jeg har fått fine ting, bare se de to forrige søndagene HER og HER... 

Men i dag fikk jeg altså denne: 

 

 

Og inni lå denne! 

 

 

 

Ikke lett å se hva det er sier du?? Vel… jeg åpnet den litt mer…for DIN skyldt… Kremt..Eh….

 

 

 

Jepp…akkurat… Konfekt ja…. 
Mmmmm, nam… Nå er den borte-vekk! 😀

 

#kalendergave #adventskalender #

 

6 kommentarer
    1. Fordi du fortjener det ❤❤ Og takk for at du vil være min venn. Jeg setter utrolig stor pris på deg. Jeg gleder meg til treff og, ikke minst, turer i 2020 🥰🥰

    2. Så fin adventsgave ♥ På det første bildet trodde jeg det var øyenskygge 😉 Men sjokolade var da en mye mer smakfull gave ja 😀
      Herlig med gode venner ♥
      God klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg