Turkis tirsdag

 

 

Da er vi kommet til turkis tirsdag.

Jeg fortsetter min lille Desigual- catwalk her på bloggen. Jeg og Karidansen hadde en skikkelig “økt” ved Akershus festning her på lørdag.

Denne kjolen er en av favorittene om sommeren, men da uten bolero og strømpebukse.  Det er en kjole med bare smale stropper. Men i 7 varmegrader ble det foreløpig litt kaldt, og de kritthvite grevinnehengene trengte litt hjelp… 😉

 

 

 

 

 

Gleder meg til sommeren, når man kan gå i BARE kjolen.

 

Hvis du vil se de andre Desigual-godbitene så finner du de her:

“En gammel hippie”  (hørtes kanskej ikke så fristende ut 😀 )

“Høstrød  og våryr i solen”  (høres bedre ut ikke sant… )

“Leken og lattermild lørdag” (en herlig dag)

 

 

Det kalles vel verken sponset eller reklame når jeg ikke får en krone for dette?
Jeg bare har mange klær i dette merket, og gidder ikke holde det hemmelig hvor de kommer fra. Hvis jeg tar feil, si gjerne i fra 😉

 

 

#klær #outfit #desigual #moddellek #catwalk

 

9 kommentarer
    1. Herlig farge som kler deg utrolig godt ♥
      Og den passet jo fint til bolero og tights også 🙂
      Fint å friske opp grå dager med fine farger 😀

    2. Kjekt å kunne bruke lette kjoler når det er litt kaldt også ! Du kler veldig godt turkis..er vel derfor du liker det så godt også 🙂 Og nok en gang kule bilder 🙂 Stor klem og fin kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg