Typisk fredag

Hva er typisk fredag?
For meg er det mest typiske, enten ferie eller hverdag, at jeg ifører meg kjole. Så også denne fredagen. Siden jeg har fått oppdrag fra Sognafaret om å vise hva som er TYPISK for hver dag i uken, så får dette bli fredagen.

Befinner meg på landet, i regnværet. Men det er fredag, og det må feires som jeg pleier. Det er kjole-fredag. Det er typisk for fredagen 🙂

 

 

Det som ikke er sååå typisk fredag er den skumle skyggen som vises bak meg 😂Den måtte poengteres! 

Har fått meg ny kjole etterpå i dag, men dette var den jeg dro avgårde i 😁

 

Her er alle foto-oppgavene jeg har fått av leserne mine. Du kan også legge igjen en oppgave hvis du vil, så havner du på listen under her. Og jeg skal PRØVE å gjennomføre 🙂

“Verdt å se i Oslo” la jeg ut tidligere i dag.

 

 

 

-en selfie med en kongelig (Hanne Beate)  
-Hva er verdt et besøk i Oslo, som er litt ukjent for folk flest (Hanne Beate)
-Ukesaktivitetutfordring: typisk mandag, typisk tirsdag, typisk fredag osv.. (Lillian:  sognafaret)
-Hemmelig hage (Verdande)
-Troll kan temmes (Verdande)
-Munter mat (Verdande)
-Kjolebonanza (Kjerrningtanker)
-Vann som er så stille og som speiler naturen, slik at man kan snu bildet begge veier og det ser likt ut (BforB)
-kjendis-Frodith (Kariengesvik)
-kake-Frodith (Kariengesvik)
-flygende-Frodith (Kariengesvik)
-Et bile av Frodith sammen med en snegle (Elevele)
-bade-i-juli- bilde (Utifriluft)
-Selfie med trikkefører (Mettejosteinsdatter)
– ta på et morsomt kostyme, og ta et bilde fra toppen av Holmekollbakken med Oslo i bakgrunnen (veralynn.blogg.no)

 

 

6 kommentarer
    1. Bankers, jeg har også tenkt at om du ikke kommer med kjole på fredagen så må det være rart. Det var vel egentlig derfor jeg lurte på hva som var typisk for de andre dagene dine. Bra levert!

      1. JEG bruker kjoler alle dager jeg egentlig. Men kjole-fredag er en greie for å feire at det er siste arbeidsdagen og at “friheten” ligger der foran, hele dagen 😀

      1. Tusen takk for oppdrag, og for at du leste bloggen min. Koselig med ny leser 🙂 Jeg har lagt oppdraget på innlegget som kommer ut i dag 🙂 Det blir skikkelig morsomt å ta fatt på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg