“Tyvraid” uten konsekvsenser..

 

Du fikk kanskje med deg i går at jeg hadde vært på tyv-raid? HER. Og at det ga null og niks følger eller konsekvenser… annet enn at du kanskje får vite noe mer om meg. Siden det liksom er fritt fram for sånne “tyvraid”: Her kommer resten av svarene på spørsmålene jeg rappet hos Vera Lynn.

 

 

16. Sover du helst alene eller sammen med noen?
Altså…når jeg SOVER er jeg jo alene uansett, så det går fint å gjøre alene også. Koselig ofte å være to i innsovningsperioden 😀 Men jeg strever en del med søvn i perioder, og da står jeg opp for å slippe vekke Hr Frodith med “roteringen” i senga….

 

 

17. Hvis du kunne endre navnet ditt, hva ville du ha valgt da?
He-he….Nå tror jo alle at jeg HETER Frodith..Men det gjør jeg jo ikke. Det er bare et bloggnavn.  Kanskje jeg burde endret til Frodith på EKTE…?

 

18. Finnes det noe gult i nærheten?
Jepp, Fantaen til Hr Frodith. Ganske så gul! Ellers har jeg kjøpt meg en nydelig, gul kjole som henger i skapet, som du garantert har sett nå 😉

 

19. Har du vært forelsket noen gang?
Ja flere ganger. Men sånn ordentlig FALT gjorde jeg bare en gang. Og det var Hr Frodith <3

 

 

20. Hva står det i den siste Messenger meldingen du sendte?
Der STÅR det ingenting. Sendte bilde av meg, min svigerinne og søster. Se HER, så ser du bildet.

21. Hva vil du vite om fremtiden?
Vil ikke vite noe, veldig glad for å slippe vite særlig om fremtiden. Liker å leve NÅ, så langt det går.

 

22. Samler du på noe?
Jeg samlet en liten periode i voksen alder på sånne “snøkrystaller”, har noen ennå, men sluttet egentlig å samle etter et par år..

 

23. Liker du sterk mat?
Jepp, glad i indisk. Men holder meg til Medium styrke. Maks Medium +

 

24. Når så du moren din sist?
I oktober. Hun døde i oktober, og det var veldig trist. Jeg sørger fremdeles, og kommer nok til å gjøre det  lenge. Tenker på henne hver dag.

 

25. Hvilken øyenfarge har du?
Jeg har brune øyne.

 

26. Hva skremte deg om natten når du var barn?
Da jeg var barn var jeg redd for MYE. Men jeg tror ikke det var så mye konkret. Redd for mørket, fordi jeg ikke visste hva som fantes i det kanskje… Så det var nok mørket selv jeg var mest redd..

 

 

 

27. Hvilken iskrem er din favoritt?
Jeg elsker Royal med karamell. Spiser den hele sommeren. Og HVER GANG jeg har vært på skolebesøk….liksom for å feire litt at møtene jeg har vært på har gått fint 🙂

 

28. Kan du kjøre slalåm?
Kan og kan Fru Blom…. Prøvde noen ganger i 20-årene. Likte meg best i barne-bakkene, de aller enkleste. Så er nok ingen Åmodt eller Kjus akkurat (hvis du husker hvem de var 😀 Ha-ha)

 

 

29. Hvilken ringelyd har du på mobilen?
Aner ikke. Har alltid mobilen på lydløs…Og hvilken som ligger der fra før aner jeg ikke. Gidder ikke å set etter en gang, for den er ikke “valgt”…

 

 

30. Har du et favorittdyr?
Ja…det må bli rotter…Tøy-rotter 😀 Salt og Pepper

 

 

 

#spørsmål #svar #personlig

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg