Vridd og forvrengt..

 

Her er bygget som heter “The Twist” som ligger på Kisefos Museum. Inn der var det mye forskjellig kunst: En del av verkene tar opp dette med å være en del av et stort samfunn, og hva som er positivt og negativt med det. Og derfor passer utstillingen godt inn i nåtiden. Det finnes noen ulemper med å være så tett på hverandre i ett utvklet samfunn, men det er jammen mye bra også..  

 

 

 

Jeg tok ikke mange bilder der inne, men et synes jeg var spesielt artig, så jeg har forstørret litt på dette for å vise effekten tydeligere. 

 

 

 

Tøft, ikke sant? 🙂 

 

 

 

Jeg elsker sånn kunst, hvor man er MED som en del av det. 

 

Hva med deg? Liker du det?

 

 

 

HER og HER finner du flere morsomme bilder fra museet. Både gale bjørner og annet rart…

 

 

 

#vridd #twist #kunst

12 kommentarer
    1. Det bygget er så flott! 😀 Kunsten inni skjønte jeg meg ikke så mye på, men akkurat denne tok jeg bilde av også. Jeg tok bare bilde av hele og tenkte ikke på å gå så nære. Neste gang skal jeg gjøre det, for det ble en skikkelig artig effekt! 😀

      1. Jeg har klippet etterpå, da blir det sånn. Fokus på detaljene 🙂 Ikke gått nærme i virkeligheten .. Vi snakket litt om noe av det som var inni der, og noe var artig, og verdt å snakke om. Men likte i store og hele best utsiden av området 🙂

    2. Artig med moderne kunst, men av og til blir jeg litt overgitt.
      Mye rart som kalles kunst. Men liker kunst som forandrer seg. Blir liksom levende.

      1. Ja, sånne rare greier synes jeg er litt moro. Men mye jeg bare synes er RART og teit også. Me HER på dette museet var det bare flotte ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg