Alle (gode) ting er 3- badende

 

Dagen startet ikke noe særlig i det hele tatt. Hodepine både fysisk og psykisk… Nå har de avtatt litt begge to. Ting har gått seg til LITT utover dagen, og jeg har fått verden mer på plass der den hører hjemme. 

Så da tenkte jeg å by på litt bading av ymse slag. 
Jeg er egentlig over middels glad i å svømme. Jeg liker svømming i badebasseng, og der jeg LØPER som en flodhest…kan jeg bare sies å SVØMME som en delfin. Jeg er FLINK til å svømme! 
Men sånn vanlig “bading” liker jeg også, så lenge  vannet er varmt….og DET er det jo ikke alltid… Under her får du: 

 

Alle (gode) ting er 3- Badende

1)  Badende- i Gdansk med parykk…

 

2) Badende- i Langesund

 

 

 


3) Badende- i badestamp på Haukeliseter

 

 

Hvis du vil se de andre stikkordene jeg har tolket, så trykk på linkene: 

Alle (gode) ting er 3-  Liggende,
Alle (gode) ting er 3- Klatrende
Alle (gode) ting er 3- Dansende
Alle (gode) ting er 3- Fine
Alle (gode) ting er 3- Outfits
Alle (gode) ting er 3- Rare
Alle (gode) ting er 3- Utkledd
Alle (gode) ting er 3- Skygger

 

 

#challenge #utfordring #bade #foto

10 kommentarer
    1. Godt verden er fallt på plass igjen…..og bra du tar deg en time-out. Jeg skal prøve å lære meg det…
      Fine badebilder! Jeg liker egentlig å svømme også fordi det er så god trening, men det blir for sjelden, så flink er jeg ikke. Svømmer du ofte?

    2. Herlige bilder! Du ser ut som en havfrue i det første bildet, synes jeg. For det er noe unaturlig over de, og de kan gjerne ha lyse turkis hår. et gladbilde i nummer to her. Det ser ut til at dukkerten var nydelig i følge det store smilet. for et sted å sitte i badestamp på, sier jeg i bildet nummer tre. Herlig natur i rundt. Sikkert nydelig og varmt i vannet. Godt for sjelen 🙂 Gode badende ting alle tre. Ha en fin ukestart! Håper hodepinen slipper taket. God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg