Catwalk med kjoler – dag 9

 

  

 

I dag var jeg nesten glad at det regnet på mårran, fordi nå begynner jeg å gå litt tom for de mest sommerlige kjolene…. Og jeg så med GRU på at jeg måtte ta på meg en “semsket” kjole som denne, i 100 varmegrader liksom… 

Men da jeg våknet var det neppe mer enn 19 grader, så da var denne perfekt.. Siden jeg har sagt jeg skal gå med kjole i 14 dager i strekk, så nytter det ikke å “feige ut” nå liksom :-D. Men det er akkurat som det er en del av kjolene i skapet mitt som har blitt borte!!! Jeg kan ikke skjønne at jeg har 23 inni der, for jeg finner knapt et par -tre stykker til inni der som jeg kan bruke… Hm…. Vel, skal nok få til 14 uansett…. 

 

I dag har jeg kjøpt nye hvite joggesko. Hvite joggesko er ganske fint til kjole. Når man ikke vil vil gå i sandaler hele tiden. Disse var lette og gode. Addidas. Kostet bare litt over 500 kr. Juhuu!

 

Bildene blir ikke de beste i innelys, men det får gå..Var helt umulig å få tatt noe ute, siden det bøtter ned hele tida 😀 

 

Hvis du vil se de 8 andre kjolene jeg har brukt de siste dagene så finner du de: 

HER, HER og HER. 

Noen fikk litt scrolle-problemer av den lange catwalken, så jeg linker i stedet for 😀

 

 

 

#catwalk #kjoler #utfordring #antrekk

19 kommentarer

Siste innlegg