De siste avsløringene…

 

Tenker du ble litt nysgjerrig nå? At du lurer på hva som skal avsløres? Og etter første bilde å dømme så kan det jo henne jeg dukker opp på neste bilde med nyoperert nese, eller puppene “ute”….

Vel…såååå GÆÆRN er jeg ikke da…

Du har kanskje fått med deg at jeg har vært på tyv-raid for noen dager siden? Stjal en ide som Sjokoladehjerter hadde gjennomført på sin blogg. Det var en haug med saker man skulle avsløre om seg selv…  Her er de siste avsløringene i denne utfordringen:   

 

 

  31. Jeg brenner for: Litt av hvert…Jeg er kanskje ikke en som har så STOR flamme? Men brenner jevnt og trutt for både det ene og det andre… Flammer opp når det er noe som “treffer” meg… Har liksom ikke EN stor sak i livet 😉  

 

32. Jeg tror på: Menneskene! At vi alle har i oss noe godt. Og at litt av poenget med å “være her” er å spre litt glede om vi kan.  

 

 

  33. Du visste kanskje ikke at jeg:  Lærte å lese da jeg var 5 år…og at jeg har hypermobile ledd?  

 

34. På kvelden: Blogger jeg så svetten spruter, mens jeg ser serier på tv og gumler glutenfri kjeks… Det gjelder å være god i multitasking…

 

35. Som kjæreste er jeg: En som elsker betingelsesløst  

 

 

  36. Når jeg har fri: bruker jeg litt tid på å “lande”. Så jeg har litt kortere fri enn alle andre. 😀 Trenger tid på å avklimatisere meg  

 

37. Noe av det beste jeg vet: Fredager, våren, små helgeturer og å skrive dikt og noveller  

 

 

   38. Det er lov å lyve hvis: det gjør andre mindre lei seg. Altså de hvite. Ellers er det ikke lov overhode!!

 

39. Om fem år er jeg: fremdeles Frodith:  fornøyd med livet i sin alminnelighet 🙂   

 

 

  40: Akkurat nå: Sitter jeg i sofaen og ser på “Stormenes Tid” på dvd…og blogger..  

 

Har du noen avsløringer du har lyst å komme med? 😀    

 

Hvis du vil lese de 30 første avsløringene så finner du de: 

HER,  HER

og HER...    

 

#avsløringer #fakta      

22 kommentarer

Siste innlegg