“Frodiths lille januar-moro”- 8. Blå

 

 

BLÅ

Fargen blå finner du over alt. Ikke min favorittfarge akkurat, men artig på mye forskjellig. Blå parykker er morsomt!

 

 

 

 

  Det kuleste blå er overhode ikke blått. Stedet ved Akerselva som heter BLÅ.

 

En svevende blå bjørn i Karl Johan er ikke å forakte! Man blir glad av sånt 😀

 

Hvis du lurer på hva jeg holder på med her, så er det en liten januar-utfordring, og du må lese på “Frodiths lille januar-moro” for å finne ut av opplegget og hva oppgavene går ut på 🙂 Fremdeles mulig å bli med. Si gjerne fra til meg hvis du har begynt, så jeg kan legge deg på listen med linker 🙂

Og hvis du får lyst å se hvem andre som er med, så finner du de på linkene under her.

 

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

Kariengesvik

Audmarit

 

 

Og hvis du vil se mine andre tolkninger av stikkordene i utfordringen så langt så finner du de under her:

Dyr

Vær

Tur

Smil

Snømann

Smak

Kulde

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg