“Medaljens” bakside

Sånn ser jeg ut bak… 
Og jeg er da vel en flott medalje, er jeg ikke? 

 

Jo… altså alle medaljer har en bakside, og den er det ikke SÅ ofte vi viser fram…Vi liker å vise framsiden..

 

 

Men her er altså en VIRKELIG bak- side.. Du ser hvor jeg peker, gjør du ikke?

 

 

Noen liker å gjemme seg BAK håret. Jeg gjør det bare når jeg skal på “headbanger” og “varulv-konsert”.. Da er det greit å gjemme seg litt 😀

Ellers kan jeg jo oppfordre alle til: BAK!! BAK hva som helst! Og send det i posten til meg 😀 He-he…

 

 

Dette var dagens bidrag til min lille foto-utfordring.

 

 

 

Da vil jeg bare ganske enkelt si TUSEN TAKK til alle som har vært med på denne utfordringen, for nå er JEG ferdig i alle fall. Noen som begynte litt senere holder på fremdeles, og jeg besøker dere nok framover også 🙂 Det har vært kjempegøy å tolke disse ordene, og prøve å finne noen bilder som passer. Jeg elsker å holde på med sånne utfordringer, og jeg elsker at det er mange som vil bli med <3 TAKK!

 

De som har lagt ut noe så langt er disse under her. Noen hadde bare med 1 innlegg, Mens de fleste har vært med på alle dagene. Gøy uansett. 

Dere må nok bla litt på siden deres, for dette er ikke direkte lenker til innleggene bare til bloggen.

 

Natheless

Midtlivskrise

Solliv

Evaswindow

Mettejosteinsdatter

fruensvilje

dedicat

gryende

kariengesvik.no

utifriluft

rubia1/Sonja

kjerringtanker

 

DU må gjerne bli med. Bare start når du vil. Si fra til meg, så legger jeg deg til på listen med linker som jeg legger ut hver dag 🙂 

Hvis du vil lese/se de andre ordene jeg har tolket så finner du de under her: 

VÆR

ROT

REV 

BUKK

BRUS

PANNE

BYGG

BOLLE

HOPPE

 

 

 

#bak #utfordring #homonymer 

10 kommentarer
    1. Jeg var en skikkelig “headbanker” i mine yngre dager. Kanskje ble det for mye, for nå tåler jeg det ikke lenger…

      Er langt fra “i mål” med mine ord, men jeg er i alle fall godt i gang, og har planer både for dagen i dag og i morgen! 😉

    2. Bak noe, ja, kanskje jeg tar deg på ordet 😀 Må bare finne noe mer passelig enn muffins med karamell, for den karamellen hadde nok forsvunnet på veien 😀 Ha en herlig lørdag. Skal du noe gøy? Ingen planer her. klemmer<3

      1. Ja, det er flott med alle dere som har vært med. Jeg har vært innom nesten hver dag hos alle. Jeg har det så travelt på hjemmekontoret så rekker ikke så mye om dagen… 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg