Pippi på en seriøs dag

 

Fargeglad, og litt “Pippi-aktig” i følge Karidansen. Men ingen glisende Pippi her, så det må være Pippi på en litt seriøs dag…

Jeg fortsetter min lille Desgual-catwalk her jeg. Denne kjolen er et pølseskinn i striper. Sitter helt etter, uten å være “vond” på noen måte. Elsker fargene.

På et tidspunkt klippet jeg av litt nederst. Den delen som er “underkjole”, for den stakk ut nedenfor. Denne kjolen passer best med tigths under, for hvis jeg blir et par cm bredere, så strekker kjolen seg “ut” og “opp”. Truse, celulitter og annet sagg ville tatt HELT fokuset fra den fine fargerike kjolen 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du vil se noen andre Desigual-kjoler så finner du de her:

“Ansiktsuttrykk”

“Turkis tirsdag”

“En gammel hippie”

“Høstrød og våryr i solen”

“Leken og lattermild lørdag”

 

 

#desigual #klær #outfit #pippi #fargerik #catwalk

12 kommentarer
    1. Hvor har du gjort av rumpa søs, nå er du altså for tynn. Har du sluttet med alt som smaker godt? Jeg må bare si at jammen har du mange fine kjoler og fargerike, smashing 😀 På tide med kafe snart på deg og meg? Stooor god klæm <3 <3 <3

      1. Neida, jeg spiser i vei jeg, og spesielt det som er godt. Litt heldig med denne vinkelen på bildet, rumpa ser ikke sånn ut alltid 😀 Jeg er VELDIG klar for kafe-tur med deg snart. Bare si hvor og når. Jeg kommer <3 Klemmer søsklemmen <3

    2. du har jammen mange fine desigual plagg,jeg ser deg oftere i noen enn andre,men du kled dette merket du :=) helt pølseskinn går ikke på min mage hi hi ,men du er så slank og fin ,så du kler jo alt

      1. Ja, det er nok noen jeg bruker mer enn andre, den sølv-fargete jeg viste før om dagen her er nesten ikke brukt 😮 Passer best nyttårsaften liksom.. Tusen takk Connie <3

    3. Du har jammen meg mye fint ♥
      Og beskrivelsen av kjolen overbeviser meg om at den ville vært helt feil hos meg i alle fall….da ville alle bilringene fått kommet til sin rett, og kjolen ville mistet all sin ynde 🙂 Passer helt perfekt til deg heldigvi ♥

      1. Den er litt tight og brukes ikke så ofte lenger. Den ble liksom for kort. Men kanskje jeg må ta den på jobb i morgen, det er jo fredag. Og med bolero til er den jo grei 🙂 Tusen takk Eva 🙂 Håper alt er bra med deg i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg