Spre litt farger da vel! (linker)

 

Som du kanskje har fått med deg har jeg satt i gang en liten utfordring her inne i blogg-blokka. Jeg har nettopp åpnet en Cafè også forresten: Cafè “Det Glade Hjørnet”.  Begge deler er gjort for å prøve å få litt lys og farge i hverdagen vi har nå for tiden. Utfordringen kan få oss ut i lufta å gå litt, og Cafèen kan få oss litt sosiale når vi må holde oss innadørs.

Du kan lese om Farge-utfordringen HER.
Se hvordan jeg har løst første tema: Rosa,  HER 


Eller du kan ta et besøk, få en koseprat og siste nytt med hyggelige folk og spise napoleons-kake i cafeen HER. 

 

 

Og vil du vite hvem som er med i min lille fargeutfordring?

Her er de som maler verden i ulike farger så langt! 

 

nouw.com/hverdagenformeg

kjerringtanker.blogg.no

annebe.blogg.no

utifriluft.blogg.no

natheless.blogg.no

dixierose.blogg.no

monairens.blobb.no

karidansen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

dedicat.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

 

Gi meg beskjed om jeg har glemt noen. Jeg setter linker til de som har lagt ut noe. En generell link til selve bloggen. Så får du scrolle selv… 😉

 

 

 

#linkeliste #utfordring #challenge #farger

6 kommentarer

Siste innlegg