Alle (gode) ting er 3- Sinte

 

Av og til kan jeg bli litt sint. Ikke særlig ofte riktig nok, for jeg har et rimelig stabilt humør, og er egentlig ganske glad for det meste. Blid, snill og harmonisk – det er det jeg er kjent for. 
Men innimellom, hvis jeg synes noen behandler meg eller folk jeg er glad i dårlig, så kan jeg bli sinna. Veldig ofte er det mest på innsiden jeg er sinna,, men jeg øver meg egentlig på å ta det UT litt også. Det er det jeg beskriver her inne av og til som at Okse-Frodith dukker opp. 
Da brysker jeg meg litt, og forteller de som fortjener det hvor skapet skal stå. Og så er jeg kjempeskjelven etterpå.. Liker det ikke så godt.
Men å være sinna på “liksom” det er jeg mer fortrolig med. Så – her får du: 

 

Alle (gode) ting er 3- Sinte

 

1) Sint – på tur 

 

2) Sint – hjemme

 

3) Sint – med Sinnataggen

 

Hvis du vil se de andre stikkordene jeg har tolket, så trykk på linkene: 

Alle (gode) ting er 3-  Liggende,
Alle (gode) ting er 3- Klatrende
Alle (gode) ting er 3- Dansende
Alle (gode) ting er 3- Fine
Alle (gode) ting er 3- Outfits
Alle (gode) ting er 3- Rare
Alle (gode) ting er 3- Utkledd
Alle (gode) ting er 3- Skygger
Alle (gode) ting er 3 – Badende
Alle (gode) ting er 3- Spisende

 

 

#challenge #foto #utfordring #sint 

8 kommentarer

Siste innlegg