Alle de blide ansiktene…

 

Det er SÅ koselig å se blide ansikter!
Jeg ser mange blide ansikter i hverdagene mine jeg. Og jeg prøver å sende ut noen smil selv titt og ofte. Det gjør noe med dagene å få et smil fra folk.

Det er mange av dem her på blogg.no også. Smil altså 🙂  Ganske ofte faktisk. Men akkurat i dag er det ganske så mange samtidig. Og det er fordi de er med på min lille utfordring: “Feel me” og i dag er vi kommet til ordet GLAD så klart

 

 

REDD og SINT er allerede illustrert av den fine lille gjengen under her. 

Gå inn på linkene og scroll til du finner den følelsen du vil se. Jeg har ikke “direkte-linker”, men link til bloggene deres: 

 

 

Leneetarnes.blogg.no

kjerringtanker.blogg.no

utifriluft.blogg.no

damafranord.blogg.no

gryende.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

bunnytrash.blogg.no

livetmedvesla.blogg.no

friluftsheidi.blogg.no

karidansen.blogg.no

 

 

HER finner du min tolkning av dagens ord som var GLAD

 HER finner du min tolkning av ordet SINT. Og HER finner du 1. dag og ordet REDD

 

 

Lurer du på hva vi holder på med?

Har du lyst til å være med på en liten utfordring?

Trykk på linken: “Feel me”- så finner du ut det du lurer på 🙂 

 

 

 

#utfordring

6 kommentarer
    1. Tenkte først at det var Oslo-byens befolkning som var så glad, men så skjønte jeg det 🙂 Han broren du pleier å låne støvler av er forresten i Oslo i dag på jobb. Men han nektet å gå til Grønnland for å kjøpe brune ildfaste former til meg 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg