Catwalk med kjoler – dag 10

 

 

 

 

 

Siden denne kjolen ser ganske så forskjellig ut foran og bak, fikk den lov å stille med 2 bilder. Det betyr ikke at jeg lar den gå for 2 DAGER. Neida, den representerer kun dagen i dag. I morgen er det en annen 😉

Denne bruker jeg MASSE, og det vet du jo, for den har jeg vist 100 ganger minst..He-he..I alle fall 30.. Men nå er det i en ny sammenheng, så jammen fikk den komme ut i dag også. 

 

– Og hvorfor er jeg så glad i denne kjolen?

Fordi den er fargeglad, den er i myk bomull, den er løs og ledig, den er passe kort, den har en stor sol på ryggen, den er liksom MEG!! 

 

Og de andre kjolene som jeg har hatt på meg i denne 14-dager-på rad-med-kjole-utfordringen, finner du HER, HER  HER.Og HER

 

 

 

#catwalk #utfordring #kjoler

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg