Frodiths fotooppdrag 10 – Et eldre par som holder hender

 

 

Da er det søndag igjen og nok en gang prøver jeg å komme meg gjennom denne listen. Jeg HATER å gi opp som du vet..
For maaange helger siden spurte jeg om å få foto-oppdrag jeg kunne gjennomføre. Og jeg gikk løs på oppgaven mens livet enda var litt rolig. Så noen har jeg da fått gjort. Men det gjenstår en del.  

Jeg tolker i vei sånn som jeg selv synes passer, det er jo tross alt min blogg… 😀

 

I dag har jeg tolket  BforB sitt “stikkord”: 

 

 

Et eldre par som holder hender

Her måtte jeg ty til et arkivbilde i dag. Jeg har vært på jakt jeg, men det er visst ikke akkurat dagligdags at eldre her i byen holder hender.
Siden jeg husket jeg hadde et bilde fra sikkert 7 år tilbake, så tenkte jeg det fikk duge. Jeg tok det i smug det også. Og det søte paret var vel i 70-årene en plass.. Vet ikke om det er “eldre” nok? Men det er det jeg kan bidra med 😉

 

 

 

 

Her er resten av fotooppdragene som jeg har fått  og gjennomført:

 

 

Jeg koser meg med oppdragene. Har du sett tokningen av : telefonkiosk, tidsmaskin , frodithen og tigerenfreak of nature , barføtt og høygravid ved kjøkkenbenkennoen som spiser is , streetart, katt eller fugleliv i storbyen?

 

Ta en titt da vel! 🙂

 

 

#fotooppdrag

 

7 kommentarer
    1. Veldig koselig og syns du løste oppdraget fortreffelig. Tror ikke det er beint ut vanlig ned eldre som holder hender, men veldig fint når en ser det skjer ❤️.

    2. Et ordentlig koselig bilde, – kanskje nye kjærester eller gamle ektefolk. Ikke bare enkelt å ta et slikt bilde uten at de legger merke til deg, men du klarte det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg