Frodiths fotooppdrag- 8- Katt

 

 

Da er det lørdag og jeg prøver meg på en ny tolkning av foto-oppdrag. 
Jeg spurte for noen helger siden om å få foto-oppdrag jeg kunne gjennomføre. Og jeg har fått mange, og gjennomført en del. Men det gjenstår også mange.  

Jeg tolker i vei sånn som jeg selv synes passer, det er jo tross alt min blogg… OG det er utrolig moro å tenke gjennom hvordan jeg skal gjøre det. 

I dag har jeg tolket  Elevele  sitt “stikkord”: 

 

 

Katt

 

 

Grunerløkkas lokale katt. 
Den rusler omkring på Løkka, som en ekte løkkaboer. Laid-back, KUL og spesiell…Rusler inn i butikkene når den får lyst, hilser på folk….hvis den gidder…
Og jeg tror jammen meg den kjører trikken litt innimellom også… 😉

 

 

 

Her er resten av fotooppdragene som jeg har fått :

 

 

Jeg koser meg med oppdragene. Har du sett tokningen av : telefonkiosk, tidsmaskin , frodithen og tigerenfreak of nature , barføtt og høygravid ved kjøkkenbenken eller noen som spiser is?

Ta en titt da vel! 🙂

 

 

#fotooppdrag

 

7 kommentarer
    1. Katter er kule!! Er ikke så lett å finne highfashion, hautecoture – store for men i Oslo? Jeg sliter veldig med å finne meg kule klær…. riktig fin kveld til deg 🌹

    2. Åh, for en nydelig katt dere har i nabolaget, og en ordentlig rasekatt også tror jeg. Ser den har merke på halsbåndet med en adresse på, så da er det sikkert der den hører hjemme. 🙂 Koselig med slike som er vant til fremmede, og gøy om den tar trikken også, hihi. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg