Frodiths fotooppdrag- 9- Fugleliv i storbyen

 

 

 

Da er det søndag og jeg SKAL komme meg gjennom denne listen. Jeg HATER å gi opp…
Jeg spurte for noen helger siden om å få foto-oppdrag jeg kunne gjennomføre. Og jeg har fått mange, og gjennomført en del. Men det gjenstår også mange.  

Jeg tolker i vei sånn som jeg selv synes passer, det er jo tross alt min blogg… OG det er utrolig moro å tenke gjennom hvordan jeg skal gjøre det. 

I dag har jeg tolket  fruensvilje sitt “stikkord”: 

 

 

Fugleliv i storbyen

Her kunne jeg så klart gått ned til elva, og fotografert endene som gasser seg med brødsmuler folk kaster ut. Eller knipse en av de frekke måkene i flukt, med et digert grillbein i nebbet… 

Men hvem har ikke sett det før liksom…?

 

Dette fuglelivet i storbyen derimot er det nok ikke så mange som har sett: 

 

 

Fort et liv… Henge til skue sånn…Trehodet og alt…

 

 

Her er resten av fotooppdragene som jeg har fått :

 

 

Jeg koser meg med oppdragene. Har du sett tokningen av : telefonkiosk, tidsmaskin , frodithen og tigerenfreak of nature , barføtt og høygravid ved kjøkkenbenkennoen som spiser is , streetart eller katt?

Ta en titt da vel! 🙂

 

 

#fotooppdrag

 

10 kommentarer

Siste innlegg