Teskje-kjerringa i byen


Denne oppgaven gledet jeg meg VELDIG til som du sikkert skjønner. Det er jo helt i min gate. Den ble gitt av Ma, som jeg egentlig ikke kjenner veldig godt. Vært  innom hos meg en gang, som JEG vet. Men jeg håper Ma får med seg løsningen. Jeg elsker sånne oppgaver, og her har jeg jo ØVD meg litt i sommer  på å “regissere” rare fotoseanser  😉

 

Teskjekjerringa i byen

Ja, noe mer teskje-kjerring er det vanskelig å få til. Og vi ER i byen! Akerselva går rett utafor bildet, og det traver folk hit og dit. Bilene suser i bakgrunnen,  og Løkka er et steinkast unna. Og da MENER jeg et steinkast…

Her har du meg altså, så lita som ei teskje! Og DET er det ikke ofte jeg er. Jeg er jo til “vanlig” 177 cm høy…

 

 

 

 

 

Tror noen hadde tenkt å SPISE meg!! Men det rakk de ikke… Jeg er kjapp som en flue, slik små teskjekjerringer er..

 

 

Her er alle foto-oppgavene jeg har fått av leserne mine. Du kan også legge igjen en oppgave hvis du vil, så havner du på listen under her. Og jeg skal PRØVE å gjennomføre 🙂 De med gjennomstreking er gjennomførte foto-oppdrag som er lagt ut på bloggen. Bare å trykke på linken så finner du dem.  Hvem som har gitt oppdraget står bakerst.

-en selfie med en kongelig (Hanne Beate) 
Hva er verdt et besøk i Oslo, som er litt ukjent for folk flest (Hanne Beate)
-Ukesaktivitetutfordring: typisk mandag, typisk tirsdag, typisk onsdag, typisk torsdag, typisk fredag, typisk lørdag, typisk søndag  (Lillian:  sognafaret)
-Hemmelig hage (Verdande)
-Troll kan temmes (Verdande)
Munter mat (Verdande)
-Kjolebonanza (Kjerrningtanker)
-Vann som er så stille og som speiler naturen, slik at man kan snu bildet begge veier og det ser likt ut (BforB)
-kjendis-Frodith (Kariengesvik)
-kake-Frodith (Kariengesvik)
-flygende-Frodith (Kariengesvik)
-Et bilde av Frodith sammen med en snegle (Elevele)
-bade-i-juli- bilde (Utifriluft)
-Selfie med trikkefører (Mettejosteinsdatter)
– ta på et morsomt kostyme, og ta et bilde fra toppen av Holmekollbakken med Oslo i bakgrunnen (veralynn.blogg.no)
-teskjekjerringa i byen (Ma)

 

 

Les gjerne mine tidligere innlegg i dag: 

-“Om å få endene til å møtes”

-Typisk søndag

 

16 kommentarer

Siste innlegg