Flygende Frodith

 

Sier ikke så mye annet enn at i dag har jeg flydd!!
Jeg er jo kjent for å ha både englevinger og de mer svarte…Så når jeg bare fant det rette stedet så KUNNE jeg fly!! Jeg har nok egentlig ønsket meg som  en “super-power” å kunne fly 😀

Foto-oppdraget er gitt av Kari Engesvik og er kalt “Flygende Frodith”

 

 

Har du noen gang ønsket du kunne fly? Eventuelt: Hvilken annen super-power ville du hatt? 😀

 

 

 

Her er alle foto-oppgavene jeg har fått av leserne mine. Du kan også legge igjen en oppgave hvis du vil, så havner du på listen under her. Og jeg skal PRØVE å gjennomføre 🙂 De med gjennomstreking er gjennomførte foto-oppdrag som er lagt ut på bloggen. Bare å trykke på linken så finner du dem.  Hvem som har gitt oppdraget står bakerst.

 

-en selfie med en kongelig (Hanne Beate)
Hva er verdt et besøk i Oslo, som er litt ukjent for folk flest (Hanne Beate)
-Ukesaktivitetutfordring: typisk mandag, typisk tirsdag, typisk onsdag, typisk torsdag, typisk fredag, typisk lørdag, typisk søndag  (Lillian:  sognafaret)
-Hemmelig hage (Verdande)
-Troll kan temmes (Verdande)
Munter mat (Verdande)
-Kjolebonanza (Kjerrningtanker)
-Vann som er så stille og som speiler naturen, slik at man kan snu bildet begge veier og det ser likt ut (BforB)
-kjendis-Frodith (Kariengesvik)
-kake-Frodith (Kariengesvik)
-flygende-Frodith (Kariengesvik)
-Et bile av Frodith sammen med en snegle (Elevele)
-bade-i-juli- bilde (Utifriluft)
-Selfie med trikkefører (Mettejosteinsdatter)
– ta på et morsomt kostyme, og ta et bilde fra toppen av Holmekollbakken med Oslo i bakgrunnen (veralynn.blogg.no)
-teskjekjerringa i byen (Ma)

 

_______________________________________________________________________

 

 

Jeg har jo løst et annet oppdrag i dag også, det kan du lese hvis du trykker på linken:

“Utkledd Kjendis-Frodith i Holmenkollbakken”

 

 

9 kommentarer
    1. Helt fantabulastisk bilde av deg, Flygende Frodith! Imponerende! 😀 Og tenk at det var lille meg som motiverte deg til å ta vingene fatt, hihi! Håper du hadde en styrkende og behagelig flytur! 😉

      1. Ja, det var eneste måten jeg klarte å få til et fly-bilde. Ikke skulle jeg ut å fly, ikke har jeg noen vinger på lur.. Så dette ble det… Hadde jeg hatt bedre magemuskler hadde jeg ligget lenger ut der jeg lå 😀

    2. Kult!🤗👍🏻Så morsomt!😊
      Du er råflink med bildene dine.🤩
      Ser at du har fått mange fine utfordringer, så det blir morsomt å følge med på resten fremover.🤗
      Ha en nydelig sommerfredag!☀️

      1. Du også 🙂 Ja, fått mange fine foto-oppdrag. Det holde meg “busy” i sommer .-D Ha-ha.. Trenger litt trim, og det blir det skal jeg love deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg