HER ER DEM!

 

 

HVEM DA?

Alle de morsomme blogg-vennene mine som har vært så herlige at de deltar på min lille utfordring vel 🙂  Det er SÅ gøy å starte ting her på bloggen, dra med seg litt folk på fjas og fanteri!  For ofte vil mange folk være med. Mange liker å tulle og fjase litt innimellom. 
JEG tror det er sunt å gjøre det litt innimellom. Vise litt rare sider av seg selv, på sosiale medier. Selv om de som i utfordringen her kanskje er litt “tilgjort”.  Men man får det litt gøy, og får et lite avbrekk enn fra det “vanlige” å tenke på i løpet av dagen. Og nå med “Feel me”-utfordringen, så drar det med seg mye rart 😀

 

Ja…her de altså….de som er med: 

 

Leneetarnes.blogg.no

kjerringtanker.blogg.no

utifriluft.blogg.no

damafranord.blogg.no

gryende.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

bunnytrash.blogg.no

livetmedvesla.blogg.no

friluftsheidi.blogg.no

karidansen.blogg.no

 

 

Og:

 

HER finner du min tolkning av dagens ord SUR/GRETTEN

HER finner du min tolkning av onsdagens ord som var GLAD

 HER finner du min tolkning av ordet SINT som var tirsdag.
Og HER finner du 1. dag og ordet REDD

 

 

Lurer du på hva vi holder på med?

Har du lyst til å være med på en liten utfordring?

Trykk på linken: “Feel me”- så finner du ut det du lurer på 🙂 

 

 

 

#utfordring

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg