For en fin gjeng!!

 

Du kan vel ikke ha ungått å høre om Frodiths Lille Fargeutfordring nå? Masse folk jeg kjenner her i blogg-blokka og en annen blokk er med å sprer litt fargeglede.
Det er skikkelig moro å se flotte og fargerike bilder både her og der. Og mange sier at det er gøy å holde med på, og at det er noe som setter en liten spiss på hverdagene som kan bli litt “treg” nå når de fleste er i isolasjon mer eller mindre.  

Jeg koser meg i alle fall med dette! Det blir litt annet enn BARE jobb å tenke på også 🙂 

 

 

 

 

Du kan lese mer om Farge-utfordringen HER.

Se hvordan jeg har løst første tema: Rosa,  HER 
Se hvordan jeg løste andre tema: Oransje HER
Se hvordan jeg løste det tredje tema: Gul HER
Se hvordan jeg løste det fjerde tema: Blå HER
Se hvordan jeg løste det femte tema: Turkis HER

 

Under her er de som er med så langt. Gå inn og sjekk disse bloggene og finn fram til de fine bildene deres da vel. 

nouw.com/hverdagenformeg

kjerringtanker.blogg.no

annebe.blogg.no

utifriluft.blogg.no

natheless.blogg.no

dixierose.blogg.no

monairens.blobb.no

karidansen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

dedicat.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

gryende.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

midtlivskrise.blogg.no

 

Og du… det er IKKE for sent å bli med. Bare gi meg et pip om du blir med.

Trenger du litt sosial omgang i dag, ta deg en tur ned i Cafè “Det Glade Hjørnet”, det er åpent igjen 😉

 

 

#utfordring #foto #linker

2 kommentarer
    1. Det er stas med noe annet som kan oppta tankene nå…. er så lei av alt hysteriet allerede – etter bare noen få dager….. folk som gjemmer seg omtrent når de møter andre…. sukk….! Takk for at du engasjerer oss – I love it! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg