Nykommer

 

Ja, hun er ikke nykommer på blogg.no altså. MEN hun er nykommer på bloggutfordringen min:

 “Feel me”-utfordringen,

 

Så nå blir det nesten en liten gjettekonkurranse samtidig. Kan dere se HVEM det er som er nykommer. Tegningen er gammel, og det er nok noe som vet. Men til dere nye: 

 

Hvem er denne damen som er nykommer på utfordringen?

 

 

Og her er de andre også som har holdt på med utfordringen min en stund, hele gjengen samlet: 

 

 

Leneetarnes.blogg.no

kjerringtanker.blogg.no

utifriluft.blogg.no

damafranord.blogg.no

gryende.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

bunnytrash.blogg.no

livetmedvesla.blogg.no

friluftsheidi.blogg.no

karidansen.blogg.no

Annebe.blogg.no

 

 

Og:

HER finner du dagens ord FLAU tolket

HER finner du torsdagens tolkning av dagens ord SUR/GRETTEN

HER finner du min tolkning av onsdagens ord som var GLAD

 HER finner du min tolkning av ordet SINT som var tirsdag.
Og HER finner du 1. dag og ordet REDD

 

 

Lurer du på hva vi holder på med?

Har du lyst til å være med på en liten utfordring?

Trykk på linken: “Feel me”- så finner du ut det du lurer på 🙂 

 

 

 

#utfordring

5 kommentarer
    1. Hihi, jeg vet hvem det er, – har sett henne før vet du, så da sier jeg ingenting.😉 Artig at stadig flere melder seg på! 👍 Nydelig dag idag, nå har virkelig sommeren kommet til Østlandet! ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg